Cikkek,  Egyéb,  Erotika,  Szex,  Szexshop,  Új

A szexshOp.hu domain név eladó, a weboldallal is

Legyen online vállalkozásod, vagy csak legyen egy weboldalad bejáratott domain névvel és feltöltött tartalommal! Szexshop eladó, a szexshOp.hu domain név eladó! Legyél e-kereskedő! Legyél dropshipper! Értékesíts kiszervezett logisztikai rendszerben!


A szexshOp.hu domain név eladó, a szexshop webáruház nagykereskedelmi kapcsolataival együtt is! Érdeklődni itt: szexshop(kukac)gmail.com

A webshop üzemeltetéséhez nem kell raktárkészlettel rendelkezned, mert úgynevezett dropship rendszerben erotikus nagykereskedés intéz mindent. Az árukészlet automatikusan frissül.

A dropshipping rendszer alapelve egyszerű:
Te mint vállalkozó, és a nagykereskedés mint logisztikai raktár közösen dolgoztok. Te a weboldalra, marketingre és az ügyfélszolgálatra, kapcsolattartásra fókuszálsz, a nagykereskedés pedig a teljes logisztikára.

Amikor érkezik egy megrendelés, a rendszer automatikusan, vagy te manuálisan továbbítod a megrendelést, és a nagykereskedés küldi a csomagot a megadott címre.
A bevétel hasznáról, csak egy számlát kell csak kiállítanod havonta.

Szexshop eladó! Erotikus termékek csalódás nélkül! Hamarosan rendelhetsz minőségi árukat, eszközöket, szexpatikai készítményeket!

Online szexshop itt
Feltehetően mindent megtalálsz amire szükséged lehet az eladó szexshopban az intim együttléthez, mert olyan nagy az áruválaszték. Szállítás 1-3 munkanap, akár ingyenesen. Diszkrét csomagolás. Email: szexshop(kukac)gmail.com

Így legyen dropshipping webáruházad

A dropshipping az utóbbi idők egyik leggyorsabban fejlődő online értékesítési módja. Ebből a cikkből megismerheted a dropshipping jelentését, mi a lényege ennek a folyamatnak. Megtudhatod, hogyan állj neki dropshipping nagykereskedés keresésének. Megismerheted a dropshipping legfontosabb előnyeit, de nem hallgatom el a hátrányokat sem.

Hogyan csináljam a dropshippinget? Ez a legfontosabb kérdés, és itt útmutatásokat kapsz a kivitelezésre, pontokba szedve. Utána kapsz 14 működő tanácsot, hogyan építs fel jól jövedelmező dropshipping üzletet. Meghatározzunk a jó dropshipping termék jellemzőit. Megismerheted a saját webáruházas dropshipping nehézségeit, és a vele járó előnyöket is. Végül elolvashatod milyen hibákat kerüljél el a dropshipping üzletedben.

Dropshipping jelentése, meghatározása
A dropshipping egy olyan értékesítési mód, amelynek során a termék az eladótól (nagykereskedőtől) közvetlenül – viszonteladó és raktározás mellőzésével – kerül kiszállításra a vevőhöz.

Ennek a modellnek az esetén a közvetítő (kiskereskedő) csak az értékesítési folyamatot végzi. A termékkel kapcsolatos minden egyéb költség a gyártót terheli, ezért a közvetítőnek elég például egy webáruházat üzemeltetnie, amelyen keresztül az érdeklődők tájékozódhatnak és rendelhetnek.

Dropshipping Magyarországon
A dropshipping az USA ból indult el a 2000-es évek közepén. Ott a legnagyobb a hagyománya a dropshipping értékesítésnek, és a vásárlóerő is a legmagasabb. De nagy piaca van Kanadában, Ausztráliában, számos európai országban és Ázsiában is. Nagy mennyiségű áru és számos nagykereskedés – amellyel ez működik – Kínában van.

Magyarországon inkább csak a 2010-es években kezdett terjedni a dropshipping. Az évtized közepére több hazai nagykereskedés is megjelent, amely dropshipping partner lehet. Bár a vásárlóerő itt jóval kisebb, hazánkban még számos kihasználatlan lehetőség van e téren.
Dropshipping nagykereskedés

Bár a dropshipping nagykereskedések eleinte leginkább az USA -ban terjedtek el, világszerte számos található. Ázsiában és Európában is több, valamint Magyarországon is van. Ha az e-kereskedelmet nézzük, az USA -t, csak Kína múlta felül. Az olcsóság miatt utóbbi ország nagykereskedései kívánatosak a dropshipping értékesítésben.

De érdemes figyelembe venni azt is, hogy a távolról rendelt termékek megérkezési ideje hosszú lehet, ilyen szempontból előnyösebb a közeli nagykereskedés. A nagykereskedés kiválasztásánál nagymértékben számít a megbízhatóság, könnyű kommunikáció és rendelkezésre állás.
Hogyan találjak dropshipping nagykereskedést?

„Hagyományos”, de legkézenfekvőbb mód, ha a Google -t használod. Más kiskereskedők nem szívesen osztoznak ezeken az információkon, így saját magadnak kell utánanakeresned. Keress rá a wholesale és distributor (nagykereskedés, forgalmazó), valamint a választott termékekre vonatkozó kulcsszavakkal! Nézd meg a nagykereskedés weboldalán hol kaphatsz bővebb információt.

Nem árt, ha tájékozódsz a témában, mielőtt megkeresed ezeket, és ha találsz, alaposan járj utána, milyen cégek ezek! Sajnos az online találatok között kevésbé megbízható, sőt csaló cégek is felbukkanhatnak. Amelyik például rendszeres (havi, évi, egyéb) tagsági, szolgáltatási díjat kér cserébe, ott valami nem stimmel, ezekkel legyél óvatos!

A másik variáció, ha magával a gyártóval veszed fel a kapcsolatot. Ha tudod, mely termékeket szeretnéd értékesíteni, a gyártó összekapcsol a forgalmazókkal, vagy adhat egy listát a nagykereskedelmi forgalmazókról.

Léteznek olyan online adatbázisok, ahol dropshipping nagykereskedőket találhatsz. Ilyen például a World Wide Brands.

A jó dropshipping nagykereskedésnek megbízható ügyfélszolgálati csapata van. Szervezett és hatékony, gyorsan megadják a szükséges információkat. Biztosítják a szükséges adatbázist a termékekre vonatkozóan. A termékekkel és szállítással kapcsolatban is minden kérdésre ismerik a választ.

Érdemes körülnézned a BigBuy, az Oberlo, Amazon, az Etsy, vagy a Salehoo weboldalain. Az európai Oberlo -n keresztül olyan beszállítóktól származó termékekhez juthatsz, amelyek már ellenőrzöttek és jó hírnévnek örvendenek. De sokan közvetlenül a kínai alapítású Aliexpress -t használják.
Melyik országok a legjobb forgalmazók dropshipping területén?

Ha az e-kereskedelmet, és nemzetközi dropshipping forgalmat nézzük, akkor az USA -n kívül Kanada, az Egyesült Királyság és Ausztrália a legjobb célpontok. Mellettük ott van még Japán, Új Zéland, és több európai ország, mint Németország, Svédország, Franciaország, Spanyolország, Portugália, Ausztria.

Vannak olyan területek és országok, ahol kockázatosabb mind az e-kereskedelem, mind a dropshipping. Ilyenek Dél-Amerika, Afrika, valamint néhány közép-amerikai, ázsiai és európai ország. Ennek okai, hogy az emberek ott nem szívesen vásárolnak online, a szállítási idő, vagy díjak hosszúak, illetve visszatérítések, esetleg csalások esete gyakrabban előfordulhat.

A dropshipping előnyei

  • Nem kell saját készlet.
    Nem igényel komoly befektetést.
    Nincsenek plusz költségek, mint pl. raktározás.
    Az ár meghatározásában van némi szabadság (piaci trendek figyelembevételével).
    Nincs fizikai helyigény (termék, raktár, stb.): Az üzlet online működtethető.
    Nem vagy helyhez kötve: bárhonnan működtetheted.
    Egy csomó adminisztrációs tehertől mentes, pl. ki-bejövő szállítmányok rendelése, készletnyilvántartás-kezelés, leltár, stb.
    Szélesebb termékkínálatod lehet közvetítőként.
    A bővülés nem jár együtt akkora munkatöbblettel, mint hagyományos esetben.
    A nagykereskedéstől jóval olcsóbban beszerezhető az áru.
    Könnyen automatizálható.

Dropshipping hogyan csináljam?
Nem javaslom, hogy abszolút kezdőként belevágj egy dropshipping alapú vállalkozásba (kivéve, ha van legalább egy társad, aki már jártas a témában és van tapasztalata). Az ideális helyzet az, ha van már egy működő online vállalkozásod, amely értékesít. Például egy webshop, amely rendszeres jövedelmet hoz.

Ez esetben van némi rálátásod az online üzlettel kapcsolatos tevékenységre, annak minden velejárójával. Másrészt a dropshipping más megközelítést igényel, mint amikor például saját termékeidet árulod. Egy átmeneti időszakkal jár, amíg feltérképezed, leteszteled és kipróbálod a piacot, ezért csak fokozatosan fog jövedelmet termelni.

Feltételezem, hogy már van weboldalad és/vagy webáruházad, így most abba nem megyünk bele (lásd.: Webáruház indítása, folyamata, üzemeltetése). Ha még nincs webáruházad akkor vedd fel velünk a kapcsolatot itt: webshop készítés. Lássuk a többi részletet.

Dropshipping tanácsok és kivitelezés
Neki se láss, mielőtt tervet nem készítesz. A piackutatás alapkövetelmény, képben kell legyél, mire van kereslet, különben könnyen elvérezhetsz már az elején. Használd ehhez a sima Google -t, a Google Trends -et, valamint különböző online kulcsszókeresőket is. Az a nyerő termék, amelyre nagy az igény, de ugyanakkor viszonylag kevesen árulják.
Nézd meg mely dropshipping termékek azok, amelyek kelendőek az Amazon -on és az Ebay -en. Azt is nézd meg, mennyien árulják.

Döntsd el, milyen termékeket érdemes közvetítened, s melyekkel lehetnek problémák!Példák:Nem mindegy, mekkora árú termékeket közvetítesz, ugyanis előfordulhat, hogy valamilyen probléma miatt vissza kell téríteni az összeget.A nagy súllyal rendelkező termékek magas szállítási költséggel bírnak.Különböző típusú termékeknél más-más gondok fordulhatnak elő. Például magas minőségű, de kényes elektronikai eszközöknél valamennyi kockázattal bír ezek sérülése, még védelem esetén is. Egyébként ugyanez áll minden más értéktárgyra is, amely törékeny, vagy érzékeny. Egy másik nehéz eset az élelmiszer, illetve bármilyen táplálékkiegészítő. A távoli helyekről érkező élelmiszerek minősége nem mindig szavatolt, azonkívül tárolás, szavatosság, s egyebek több kockázati tényezőt vetnek fel. A bonyolult technológiájú áruk szintén nagy rizikófaktorral rendelkeznek.

Ha piackutatásod által megvannak azok a termékek és terméktípusok, amelyekben nagyobb potenciált látsz, akkor a következő lépés, hogy utánanézz, mely nagykereskedéseknél érhetőek el ezek.
Járj utána a dropshipping tevékenységgel kapcsolatos jogi háttérnek! Tanulmányozd a fogyasztóvédelmet, hogy ebben is képben légy.
Járj utána az adózási háttérnek is! Tudd, milyen adózás (Áfa, vám, s egyebek) vonatkoznak a tevékenységedre, illetve rád, attól függően, milyen adózási módot választottál. A könyvelésről is gondoskodnod kell.

Számold ki a költségeket. Hirdetés, adózás, weboldal, webshop és a saját időd, amit ezzel töltesz. Mit kell ezzel kapcsolatban figyelembe venni? Itt nincs hely arra, hogy részletekbe menjünk, ezért csak a legfontosabbakat sorolom fel:Költségek: adók, járulékok, hirdetések, adminisztráció, egyéb költségek, tudás, információ, előre nem látható költségek (pl. reklamáció, visszatérítés).A nyereséged a bevételek (az árrés által eladásból származó bevétel) mínusz a költségek.

Mielőtt élesben elkezded, csinálhatsz tesztrendeléseket, hogy megismerd a beszállítókat, melyik milyen megbízható és gyors. Ezen kívül nézz körül fórumokban, közösségi oldalakon, hogy véleményeket, információt találjál a nagykereskedésekről és termékekről is.
Ha mindezzel megvagy, építsd fel a webshopod, termékeid marketingjét! Hosszú távú stratégiában gondolkodj, és készíts tervet. Mérd fel, hol mikor, mennyit hirdess, és azt is, hogyan érheted el a célközönséget ingyen. Ez egy hosszú tanulási folyamat, és lehet, hogy eleinte főleg csak költségeid lesznek. De ha jól csinálod, az arány megváltozik és egyre kevesebb munkával növekszik a bevételed.
Automatizáld a tevékenységet, amennyire lehetséges! A webáruházad működtetése legyen a legegyszerűbb számodra és a vevők számára is.

Nyerő dropshipping tippek
Optimalizáld, amit csak lehet! Az a célod, hogy minél több látogató érkezzen az átalad közvetített termékek célközönségéből, és ezek közül a lehető legtöbb váljon tényleges vásárlóvá. Hosszú és rövid távú, ingyenes és fizetős optimalizációs eszközöket is használhatsz. Úgy tudsz jól optimalizálni, hogy mindent mérsz.
A webáruház legyen keresőoptimalizált, építs fel vonzó és értékes tartalmat, amely a látogatókat oda tereli. Figyeld, hogy honnan és milyen oldalakról érkeznek, vagy milyen tartalmadra. Hirdetésekkel pedig mérd a konverziót, hányan kattintanak, rendelnek, vagy hagyják el az oldalt.

 

Először semmiképp ne specializálódj! Hozz létre egy „általános” webáruházat, amelyben több termékkategória van, és gyakorlati tapasztalataid, eredményeid által látni fogod, mi az, ami jobban megy, mi az, ami kevésbé. Később mindig bővíthetsz és változtathatsz, de ne ragadj le egy témánál.
Azzal, hogy egyszer alapos piackutatást végeztél, még nem ért véget ez a folyamat. Rendszeresen figyeld a trendeket, és használd ki, ha olyan igény merül fel, amelyet ki tudsz elégíteni, és ez nem okoz különösebb nehézséget. Kevés olyan dolog van, amely örök, vannak időszakos, és divatszerű eszközök.

Legyél egyedi! Ez különösen akkor fontos, ha olyasmit árulsz, amit sokan mások. A beszállítóktól kérhetsz egyedi fényképeket a termékekről. Legyél különösen figyelmes a vevőiddel. Jutalmazd meg a többször rendelőket. Érd el, hogy beszéljenek a webáruházadról, szolgáltatásodról. Ha ily módon „kiemelkedsz” a hasonló szolgáltatóktól, az emberek emlékezni fognak rád és visszatérnek.

A marketingednek elsősorban nem a termékről kell szólnia, hanem az ügyfélről. Ők megoldásokat keresnek problémáikra, lehetőségeket vágyaik kielégítésére, vagy csak boldogok, sikeresek akarnak lenni. Ha ezeket a lehetőségeket látják a te szolgáltatásodon keresztül, akkor vásárolni fognak. Ezért tartalmaidban hozzájuk kell szólnod, az ő nyelvükön, az ő igényeikre szabva.
Inkább lassabban haladj, kevesebb termékkel, és azokhoz jól konvertáló csatornákat építs, mintsem rengeteg termékkel, sablonos webáruházat. Alakíts ki egy rendszert, amely számodra megfelelő sebességű, és könnyen alkalmazható a gyakorlatban a megvalósításra.

Olyan termékpalettával kezdj és állíts a középpontba, amelyre nem csak igény van, de téged is érdekel valamennyire. Ugyanis minél jobban vonz valami, annál könnyebben tudod értékesíteni. Azok az emberek, akik olyasmit értékesítenek, ami egyben a szenvedélyük, a többszörösét tudják eladni, mivel ez minden kommunikációjukon áthat.

Készíts egyedi termékleírásokat! Bár ez sok termék esetén meglehetősen hosszadalmas és fárasztó munka lehet, megéri, mert így tűnsz ki a tömegből. A sablonos termékleírások csak azokra hatnak, akik amúgy is megvennék a terméket. De ha nem a termék áll a középpontban, hanem a vásárló haszna, előnyei és a vásárlás általi pozitív változás az életében, az pozitív reakciót vált ki.

Termékminta, vagy termék használat. Ha használod és ismered a terméket, ezerszer könnyebben értékesíted. Másrészt, ha van egy mintád – amelyet a beszállítótól kérhetsz – azt a lehető legtöbb szempontból meg tudod figyelni, lefényképezni, és leírni.
Jó kapcsolat létrehozása a beszállítókkal, cégekkel, nagykereskedésekkel. Jó együttműködés esetén a működés és az ügyfelek kiszolgálása gördülékeny, problémamentes lesz. A kommunikáció világos, egyértelmű és informatív legyen a partnerekkel.

Hasznos eszközök alkalmazása. Egy szempontból semmiképpen sem különbözik a dropshipping más, hasonló online üzletektől: a bevált eszközök itt is működnek. Használj hírlevelet, remarketinget, készíts videókat, tanuld meg jól kiaknázni a Google, Facebook és hasonló hirdetési lehetőségeket! Ugyanis, ha csak azt várod, hogy jöjjenek a vevők, igencsak leapadhatnak a bevételeid. Ellenkező esetben viszont határ a csillagos ég.

Automatikus ajánlás. Élj a cross-sell (keresztértékesítés) és up-sell (felülértékesítés) adta előnyökkel. Előbbi esetén hasonló, és kapcsolódó, kisegítő termékek ajánlásáról van szó, mint amit a vevő vásárolni akar. Utóbbi esetén pedig egy drágább, de magasabb minőségű, többet nyújtó verzió ajánlásáról van szó.
Oktasd az embereket a termék használatára! Ezerszer szívesebben vásárolnak az emberek egy olyan platformon/helyen/vállalkozáson keresztül, ahol nem csak eladnak, de azt is megtudhatják, miként kezelhetik, használhatják a választott terméküket a legjobban.
Csatlakozz a dropshippinggel kapcsolatos fórumokhoz, csoportokhoz, építs kapcsolatokat, így rengeteg friss információt kaphatsz, és tanulhatsz mások tapasztalataiból. A cikk bevezetője itt.

Értékesíthetsz webshippy fulfillment eladóként is

Ha készletről akarsz dolgozni szervezd ki a logisztikát és fókuszálj a növekedésre, a
Fulfillment szolgáltatás már elérhető webáruházaknak és online értékesítéshez. Termékeidet raktározzák, megrendeléseidet csomagolják, számlázzák és kiszállítják!
A kiszervezett logisztika leginnovatívabb rendszert webáruházak számára. A teljes logisztikai folyamatot rájuk bízhatod: az általad forgalmazott termékeket tárolják, a webshopodba érkező megrendeléseket összekészítik, szakszerűen csomagolják, a nevedben kiszámlázzák és a vásárlóidhoz rövid időn belül eljuttatják itthon (vagy ha akarod külföldön), utánvétkezeléssel együtt. Így ahelyett, hogy logisztikával töltenéd az idődet, teljes figyelmet szentelhetsz a forgalmad és bevételeid növelésének.

Bevételezés, csomgaolás
Termékeidet közvetlenül a logisztikai központunkba küldheted, ahol azokat vonalkóddal azonosítva ellenőrzikk, készletezik és polcokon vagy raklapokon tárolják.
Minden egyes beérkezett rendelésnél a készleten lévő termékeid közül kiválasztják a megrendelt árukat, és dobozba csomagolják.

Számlázás, szállítás
A vevői számlákat az általad használt online számlázóprogrammal készítik el, és a vállalkozásod nevében állítják ki. Csomagjaidat az adott súly és belföldi, illetve külföldi desztináció alapján legoptimálisabb futárcéggel másnapra kiszállíttatják.

Kicsiknek és nagyoknak egyaránt megfelelő forma. A e-kereskedelmi logisztika kiszervezése hatékony megoldás a vállalkozások skálázhatósága szempontjából. Akár egy kezdő webáruház szeretné csökkenteni a logisztikai költségeit, akár egy már működő webáruház szeretnél hatékonyabbá tenni folyamatait segít az üzletben.